ΑΛΛΑΓΕΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1) ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :

- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 6949703615, καθώς επισης και να στειλετε ένα email στο glossie@yahoo.com και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 6949703615 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

 

2) ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

ΑΛΛΑΓΗ : Στην περίπτωση που o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν ,  θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς στο 2761034249 ή αποστέλλοντας email (να συμπεριλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας) στο glossie@yahoo.com . H διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής . 
Επίσης, η Glossie Accesories έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί αλλαγή σε προιόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση / φορεμένο κλπ. Tο κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη με μεταφορικά έξοδα αξίας 5 ευρώ.

- Απαραίτητη προυπόθεση : Τα προϊόντα που θα επιστραφούν να συνοδεύονται απο την απόδειξη αγορας.

Σε περίπτωση ελλατωματικού προιόντος, λάθος προιόντος αποστολής, η Glossie Accesories είναι υποχρεωμένη για την άμεση αντικατάσταση του, ενώ όλα τα έξοδα για τις μεταφορές τα αναλαμβάνει η ίδια η εταιρία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο 2761034249.

Η επιστροφή του δέματος γίνεται με χρέωση αποστολέα εντός 14 εργάσιμων ημερών από την μέρα έγινε η παραλαβή του.
Η αποστολή μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε courier επιθυμείτε ωστόσο για την καλύτερη σας εξυπηρέτηση προτείνουμε αυτές που συνεργαζόμαστε (ELTA Courier ή Speedex)
Στις παραγγελίες που η πληρωμή έχει γίνει μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας ή Paypal η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. 
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην καθαρή αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφεται.
* Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές  με χρέωση παραλήπτη ή χωρίς επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα επιστροφών.

 

Καλάθι

Όλο το διαθέσιμο απόθεμα είναι στο καλάθι

Το καλάθι σας είναι κενό.